POLÍTICA DE PRIVACIDAD SUS DATOS SEGUROS

Información en cumplimiento de la normativa de protección de datos personales

En Europa e España existen normativas de protección de datos deseñadas para protexer a súa información persoal que son obrigatorias para a nosa entidade.
Por iso, é moi importante para nós que comprenda perfectamente o que imos facer cos datos persoais que lle pedimos.
Deste xeito, seremos transparentes e darémosche o control dos teus datos, cunha linguaxe sinxela e opcións claras que che permitirán decidir que imos facer coa túa información persoal.
Por favor, se despois de ler esta información tes algunha dúbida, non dubides en preguntarnos.

Moitas grazas pola vosa axuda.

Sobre nós?

  • A nosa denominación: HOSTELERÍA RIVERAS MIÑO S.L.U.
  • CIF / NIF: B32506859
  • A nosa actividade principal: RESTAURANTE
  • O noso enderezo: C/ Reza 13 Bajo 32003 Ourense – Ourense
  • O noso número de teléfono de contacto: 617 369 103
  • O noso enderezo de correo electrónico de contacto: info@restaurantecoto.es
  • O noso sitio web: https://www.restaurantecoto.es/
  • Para a súa confianza e seguridade, informámoslle que somos unha entidade inscrita no seguinte Rexistro Mercantil:
  • A nosa actividade principal está sometida a un réxime de autorización administrativa previa. Para a súa confianza e seguridade, facilitámoslle os datos relacionados coa devandita autorización e a identificación do órgano competente da nosa supervisión:

Estamos á túa disposición, non dubides en contactar connosco.

Para que usaremos os teus datos?
En xeral, os seus datos persoais serán utilizados para poder relacionarse con vostede e prestarlle os nosos servizos.
Así mesmo, tamén se poden utilizar para outras actividades, como enviarlle publicidade ou promocionar as nosas actividades.

Por que necesitamos utilizar os teus datos?
Os teus datos persoais son necesarios para poder interactuar contigo e proporcionarche os nosos servizos. Neste sentido, facilitarémosche unha serie de recadros que che permitirán decidir dun xeito claro e sinxelo sobre o uso da túa información persoal.

Quen saberá a información que lle pedimos?

Con carácter xeral, só o persoal debidamente autorizado da nosa entidade poderá ter coñecemento da información que solicitamos.
Así mesmo, aquelas entidades que precisen ter acceso a el para poder prestar os nosos servizos poden ter coñecemento da súa información persoal. Por exemplo, o noso banco coñecerá os teus datos se o pago dos nosos servizos se realiza mediante tarxeta ou transferencia bancaria.
Así mesmo, terán coñecemento da súa información aquelas entidades públicas ou privadas ás que esteamos obrigados a facilitar os seus datos persoais para o cumprimento de calquera lei. Poñéndoche un exemplo, a Lei Tributaria obriga a facilitar á Axencia Tributaria determinada información sobre as operacións económicas que superen un determinado importe.

No caso de que, á marxe dos supostos antes mencionados, necesitemos revelar a súa información persoal a outras entidades, solicitaremos previamente o seu permiso mediante opcións claras que lle permitan decidir ao respecto.

¿Como protexeremos os teus datos?
Protexeremos os seus datos con medidas de seguridade eficaces en función dos riscos que implica o uso da súa información.
Para iso, a nosa entidade aprobou unha Política de Protección de Datos e lévanse a cabo controis e auditorías anuais para comprobar que os seus datos persoais están a salvo en todo momento.

¿Enviaremos os teus datos a outros países?
No mundo hai países que están seguros para os seus datos e outros que non son tan seguros. Por exemplo, a Unión Europea é un ambiente seguro para os teus datos. A nosa política é non enviar a súa información persoal a ningún país que non estea seguro desde o punto de vista da protección de datos.
No caso de que, para prestarlle o servizo, sexa imprescindible enviar os seus datos a un país que non sexa tan seguro como España, sempre solicitaremos previamente o seu permiso e aplicaremos medidas de seguridade eficaces que reduzcan os riscos de enviar a súa información a outro país.

¿Canto tempo conservaremos os teus datos?
Conservaremos os seus datos durante a duración da nosa relación e durante o tempo que esteamos obrigados a facelo por lei. Unha vez transcorridos os prazos legais aplicables, procederemos á súa eliminación de forma segura e respectuosa co medio ambiente.

¿Cales son os teus dereitos de protección de datos?
Podes contactar connosco en calquera momento para saber que información temos sobre ti, rectificala se é incorrecta e eliminala unha vez que finalice a nosa relación, se isto é legalmente posible.
Tamén ten dereito a solicitar a transferencia da súa información a outra entidade. Este dereito chámase “portabilidade” e pode ser útil en determinadas situacións.
Para solicitar algún destes dereitos, debes facer unha solicitude por escrito ao noso enderezo, xunto cunha fotocopia do teu DNI, para poder identificarte.
Nas oficinas da nosa entidade dispoñemos de formularios específicos para solicitar estes dereitos e ofrecemos a nosa axuda para cumprimentalos.
Para saber máis sobre os seus dereitos de protección de datos, pode consultar a páxina web da Axencia Española de Protección de Datos (www.agpd.es).

¿Podes retirar o teu consentimento se cambias de opinión máis adiante?

Podes retirar o teu consentimento se cambias de opinión sobre o uso dos teus datos en calquera momento.

Por exemplo, se antes estabas interesado en recibir publicidade dos nosos produtos ou servizos, pero xa non desexas recibir máis publicidade, podes comunicarllo mediante o formulario de oposición á tramitación dispoñible nas oficinas da nosa entidade.

Se cres que non se respectaron os teus dereitos, onde podes presentar unha reclamación?
Se entende que os seus dereitos foron desatendidos pola nosa entidade, pode presentar unha reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos, a través de calquera dos seguintes medios:

  • Sede electrónica: www.agpd.es
  • Dirección postal: Agencia Española de Protección de Datos
    C/ Jorge Juan, 6 28001-Madrid
  • Vía telefónica: Telf. 901 100 099 Telf. 91 266 35 17

Presentar unha reclamación ante a Axencia Española de Protección de Datos non supón ningún custo e non é necesaria a asistencia dun avogado ou avogado.

¿Crearemos perfís sobre ti?
A nosa política é non crear perfís sobre os usuarios dos nosos servizos.
Non obstante, pode haber situacións nas que, para a prestación de servizos, fins comerciais ou outros, necesitemos perfilar información sobre vostede. Un exemplo pode ser o uso do teu historial de compras ou servizos para poder ofrecerche produtos ou servizos adaptados aos teus gustos ou necesidades.
Neste caso, aplicaremos medidas de seguridade eficaces que protexan a súa información en todo momento de persoas non autorizadas que pretendan usala no seu propio beneficio.

¿Usaremos os teus datos para outros fins?
A nosa política é non usar os seus datos para fins distintos dos que lle explicamos. Se, non obstante, necesitamos utilizar os teus datos para diferentes actividades, sempre solicitaremos o teu permiso previamente mediante opcións claras que che permitan decidir ao respecto.